Du gör mig till Gele!

tisdag 24 maj 2011

Tic Tac Tic Tac

Jaaaaaaa, nu startar nedräkningen på allvar.
Skulle ju åka i morgon kväll men skjutit upp det till tidig torsdag morgon. Varför!
Tja som man ska ha lite stop i tillvaron och så fick ju min kära sambo akut tandvärk,
Min sons Djembe grupp ska ha möte på kvällen, och jag Måste bara sova innan jag kör såååååå.

Dagen har varit livlig, förutom tandläkarebesök sa har det blivit flera STOP.
Skroten, förrådet, upphämtning av Emil, återlämning av varor till Mediamarkt ( alltid trasiga grejer)
Pitstop McD, för påfyllning av vätska. Tänkte klippa gräset innan jag åkte men tror nog att
Vädergudarna ser till att jag slipper hehehe.

Jan, min sambo mår ganska bra efter omständigheterna. Trodde han fått stroke när jag såg honom i morse
, tror faktiskt inte att jag sett någon med så illa tandvärk förut. Men med lite tur, en bra tandläkare och en
hästkur med penicillin så hoppas han på en snabb reträtt till livet igen :)

Jag är lite nervös, det är därför jag pladdrar på såhär ......... Känns egendomligt att ha min son här och sen ska jag inte se honom på över 14 dagar.... ojojoj

Men tiden går fort
Tic Tac Tic Tac

Nu kallar menyerna ..........

/Knus

Btw, jag älskar mina vänner på FB som gör mitt liv sååå roligt. Underbart att läsa alla tokiga, roliga, knäppa och härliga saker ni alla gör :) 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar