Du gör mig till Gele!

onsdag 25 maj 2011

Resfeber

GO NORTH FOR TAKE OFF.........

Resfeber och förvecklingar, punktering och påkörning.
Hör till vardagen i min familj, alltså...nära på när man ska iväg det vill säga.
För att göra allt lite mer spännande.























NU ÄR DET 5 TIMMARS SÖMN , SEN BÄR DET AV TILL VÄRMLAND!
Ska bli mysig men lite läskigt. Jaaa, faktiskt, tror jag har blivit mes med åren.


Bilen packad, mobilen laddad
(med förhoppning att jag har täckning i värmland för hemma har jag det inte alls ),
Barnen pussade, ser ju inte storkillen på över 3 månader, eeeek..
Fick faktiskt pussa honom ;)

Underlig känsla att lämna sitt trygga HEM, jag som alltid varit en Vagabond fram till att jag flyttade hit.
Men det är DAGS:

ENTRY POINT NORTH
(gillar deras logga, passar bra här. Kör förbi företaget varje dag vid sturup.
Training without boundaries!!, 
passa bra in här också. 
http://www.trynorth.com/


KNUS till er alla, Ska bli kul med förändring, YAY



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar