Du gör mig till Gele!

onsdag 22 juni 2011

Mjukglass med chokladdopp och ”Camel Balls” …


Vad mer i livet behöver man än Mjukglass med chokladdopp och ”Camel Balls” …

Den eviga frågan…….

OMG

Men efter det att jag suttit hela helgen och varit orolig för mina underbara vänner, Per, Mats och Anna som kört Vättern runt kan jag nu andas ut. De kom i mål och de kom också HELA in i mål. Alles GUT, alltså. NI ÄR BÄST..

Här laddar vi för midsommar, det bakas, fejas, bakas och bakas lite till. Mycket Blir det.



NON STOP kaka med arraks smak




Känns som om jag jobbar jämt, med det gör jag förståss inte.
Mina kära har precis kommit up hit till Värmland och nu bär det av 2 dagar på utflykt.. Kanske blir det Sörmland, kanske bara badstranden.

Men för att nämna något kul , så fick jag byta stuga i helgen till lite lyxliv..
Något jag rekommenderar alla att pröva. Johan och Ch, vet vad jag talar om, de har ju precis varit i Loka Brunn, precis nästgårds här, men min weekend med Emil, min son.. gick inte av för hackor heller..




Lyxlirare
Fiiiint KÖK

Fågellyx





Underbart vacker inredning

Skönt härlig miljö



Den perfekta weekenden vi bara kunde drömma om.

Nu tillbaka till verkligheten går det lättare att vara utan rinnande vatten och toa.
Utedasset duger …….. nästan hehehe

Kram på er alla

Söta Grodor






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar