Du gör mig till Gele!

söndag 5 juni 2011

En Sundströmare...

Planterad maskros av Mikaela

Jag har gjort en Sundströmare.
Kom hem och föll i sömn på studsmattan…   Dock vågade jag inte hela natten för då hade myggen gjort  tabberas på mig. Så du leder fortfarande Johan!
Till varma sommarvindar och min åsnepolares brölande mitt över viken somnade jag gott efter
extremt hårt arbete. Jag känner att jag inte är 20 längre….. (tyvärr så måste jag medge detta)
Häromdagen fick jag en STOR överraskning. På kvällen vid stängnings dax stod det 3 personer i dörren jag sett förut.  Först helt blankt i min hjärna men YAY, Tomas och Maria min bror och syster kom på besök med Marias dotter Mikaela. Jaaaa, jag har inte sett dem på typ 2-3 år.
ÖVERRASKNING. Brorsan kom med äkta tjeckiskt öl och så lite ost på det…mmmmmm GOTT.
Tomas trött efter lång
färd från Kalmar


Min söta syster Maria och
hennes dotter Mikaela

Mikaela i bustagen

Dagen efter tog jag och Mikaela en liten tur till sjön Där hon mer än villigt ville bada benen i 14 gradigt vatten. Jag satt förståss på en sten och fotade.
Undrar om det är kallt


I Badtagen

Jag hittade kotten



Undra vad det där är...

Brorsan blev sugen när de första badande ungdomarna för säsongen Kastade sig i.
Bada i 14 grader, brrrr


Sen såg vi slussning, åt glass och klappade åsnan…

Min vän Åsnan




 J

Tänk va sjukt kul livet blir ibland…. När man minst förväntar det



Kram på er, mmmuuuwhhhaaaaaahahaaa





VILL INTE MER


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar